Sunday 11 December 2011

Cinta tak seharusnya memiliki,,..

Saat kau pergi...berlinangan air mataku mengalir...tanpa henti..
tanpa kawalan...tak terungkap dengan kata2 betapa sakit yang aku rasakan pda saat itu...
hanya linangan air mata yg mampu mengungkapkan segala kepedihan..kesakitan...kekecewaan yang aku rasakan...
kebahagiaan saat bersamamu amat bermakna di dalam perjalanan hidup yg pernah aku tempuhi...
benar2 tak d sangka betapa singkatnya saat itu....
dan sungguh benar2 ku x menyangka bahawa kau akan pergi dariku dan hadiahkan sbuah kedukaan yg amat hebat bagiku...
urmmmm...tapi kini aku sedar...aku redha...semua yg terjadi ada hikmah d sebaliknya...

kata2 yg membuatkan driku bersemangat...ske word ni...:
Kita belajar untuk melepaskan seseorang yang amat bermakna dalam hidup kita perlahan-lahan...Dengan kekuatan yang ada , kita masih lagi mampu tersenyum indah menutup kesedihan d hati...Kita belajar untuk hidup keseorangan namun kesepian itu kadang membuatkan kita kosong di dalam meniti hari...Namun apa yang kita tahu dia tetap pernah bertakhta di hati walau kita belajar melupakannnya....

Namun ku akan terus menyayangimu setulus hatiku biar menjadi bekas di dalam jiwa hingga satu saat , masa ,dan waktu..tiada lagi cinta untuk drimu...<3

No comments:

Post a Comment