Tuesday 2 October 2012

=(

Ya Allah Ya Tuhanku yang maha besar,.maha berkuasa,maha pengasih lagi maha penyayang,...
Engkau maha mengetahui segalanya ya Allah... dan hanya engkau yang memahami segala kepedihan,.kekecewaan,.kedukaan dan kesakitan yang aku alami saat ini ya Allah,... kepadamu aku berserah,.dan kepadamu aku memohon segala kekuatan untuk ku mengharungi dan menghadapi segala ujian mu ya Allah,. ya Allah ya tuhanku sesungguhnya segala apa yang terjadi ini adalah dari mu ya Allah,.. Engkau telah kurniakan aku kebahgiaan,. dan Engkau juga berhak untuk mengambilnya kembali ya Allah..Aku hanya hambamu yang penuh dengan khilaf dan dosa ya Allah,. pimpinlah aku ke jalan yang Engkau redhai ya Allah.
Jangan biarkan aku hanyut dengan kesedihan ya Allah,.. kuatkan imanku ya Allah,.. Jika dengan melepaskan nya adalah yang terbaik ,..maka bantulah aku ya Allah,.permudahkanlah untukku melupakannya ya Allah.. hapuskan segala rasa cintaku ,.sayangku,.kasihku dan rinduku padanya ya Allah. Kikiskan lah pesonanya dari mataku ya Allah,. jangan biarkan aku terus jatuh hati padanya ya Allah. Jatuhkan lah hatiku hanya pada cintamu ya Allah.

No comments:

Post a Comment